Monday, May 21, 2007

8/4 – 10/4 威尼斯 (2 days)

Day 7 佛羅倫斯 --(Eurostar 1237/1528)--> 威尼斯 (黃金宮->雷雅托橋Rialto)
Day 8 威尼斯 (布拉諾島Burano->慕拉諾島Murano)
Day 9 威尼斯 (聖馬可廣場->聖馬可大教堂) --(Intercity 1252/1555)--> 米蘭

一行出火車站,已經覺得威尼斯好神奇: 冇車、冇馬路、建築物依水而建,大運河小運河o係廣場同埋建築物之間縱橫交錯,不愧為舉世聞名、獨一無二o既水都。由於冇車,只有果d行得好慢o既船仔,所以令人覺得好舒服,好悠閒。



今次我地住o既B&B叫做B & B Casanova ai Tolentini,€110/night。威尼斯o既住宿係全意大利最貴o既,間間B&B都至少€100一晚,可能因為係旺季啦。我地間B&B都算幾近火車站,十分鐘左右,不過如果攞住行李,行過d大橋小橋,上上落落,都幾辛苦架,所以如果再住遠d,就要幫襯水上的士啦。不過呢間B&B勝在旺中帶靜,位置方便得黎又唔係o係正由碼頭去Rialto/San Macro o既必經之路,所以唔係太多人經過,夜晚都算幾靜。至正都係個早餐,雖然只係簡單o既牛角包加咖啡,但係我地係o係樓下o既露天茶座,對住運河同埋小橋食,間中有小船行過,環境氣氛真係冇得頂!

係威尼斯其中一個必做o既活動,當然係遊船河啦!買一張水上巴士pass (€13/12 hrs, €15/24 hrs),就可以坐水上巴士,o係船上欣賞兩岸o既拜占庭古建築,同埋河上o既香蕉型貢多拉小艇,真寫意。我地睇見貢多拉上面o既遊客,o係船夫o既手風琴伴奏下,飲酒吹水,爽到暈!但係要有咁一流o既享受,代價不菲,淨係book船45分鐘都要成千蚊港紙(最多坐六人),仲唔計船夫奏樂o既費用添,所以我地真係唔捨得坐,惟有下次約埋班朋友至試下啦!由於景色實在太靚,我o係短短o既50分鐘船程(由火車站至聖馬可廣場),竟然影左超過100張相!好彩帶左張2G卡黎…

我地亦都參觀左岸上o既雷雅托橋同埋聖馬可廣場。雷雅托橋係一條個樣好似間屋o既拱橋,橋上有好多賣記念品o既鋪頭,好熱鬧,橋旁邊亦有街市同埋魚市場,買番d材料返香港整下意大利菜都可以架!至於聖馬可廣場,由於時間緊迫,我地只係o係個廣場上行下,o係聖馬可大教堂同埋總督宮門口影下相,同埋睇下條嘆息橋,惟有下次再黎過啦!

除左威尼斯本島之外,威尼斯o既外島-Burano, Murano同埋Lido亦都係不容錯過o既。Burano係一個以喱士製品聞名o既小島,居民將島上o既屋油成七彩顏色,紅橙黃綠青藍紫,加上運河同埋小橋,身處其中,真係以為自己去左童話世界,果然係“調色盤小島”。Murano就以玻璃制品聞名,島上有好多玻璃精品店同埋玻璃工房,可惜我地去到o既時候,d玻璃工房都冇開工,冇得睇d工匠即場吹玻璃,可能係因為假期o既關係啦。至於Lido,就係威尼斯影展o既舉行地點,亦係威尼斯少數有車行o既島,聽講島上面有個好靚o既沙灘,仲有好多好靚o既度假屋添!可惜時間唔夠,我地只可以o係船上面睇Lido島,如果下次再黎,一定要租番架車,然後o係度住一晚,游下水,享受一下啊!

威尼斯食野都好正架!“靠海食海”,黎到威尼斯,梗係要食海鮮啦!烤魚,烤墨魚,鯷魚醬伴玉米糕,墨魚汁意粉,雜錦海鮮意粉…真好味!仲要平均每人每餐都係大約€10-€15,勁抵食,搞到我而家都好掛住威尼斯添!




仲有就係,我o係威尼斯o既時候,有一朝無端端失眠,五六點就醒左,結果我就出左到影下相,發覺清晨o既威尼斯都好靚架: 冇左日間o既喧鬧,只有雀仔聲同埋晨霧,好舒服…

總括黎講,威尼斯實在係一個令人驚歎o既城市(可算係我去過最靚o既地方o既頭三名),可惜今次因為團友病左,所以玩得比較匆忙,未能細味威尼斯之美。不過唔緊要啦,遺憾永遠係旅遊經歷o既一部分,亦都俾我地一個“藉口”重遊威尼斯…Dear Venice, I will be back!!!

二人EXPENSE SUMMARY
住宿: B&B Casanova ai Tolentini,€110 * 2 = €220 (2 nights)
交通: 佛羅倫斯 -> 威尼斯(Eurostar):€30 * 2 = €60; 威尼斯(24 hr 水上巴士pass):€15 * 2 = €30
膳食: 午餐(2) ~€40; 晚餐(2) ~€60
參觀: 無
合共: ~€410

No comments: