Friday, May 18, 2007

羅馬睇歐聯篇(Roma VS MU, 4/4/07)

我地由波波洛廣場附近坐2號電車去尾站Piazza Mancini,由於又搵唔到地方買車飛,所以…。雖然只係開賽前兩個幾鐘,但架車已經極之擠迫,但D人又繼續上到車喎。(唔想咁樣,可以o係Termini總站坐910號巴士,尾站一樣係Piazza Mancini,舒服好多)

落車後,跟人群行過橋,大約10分鐘就到Olympic Stadium門口。過橋時突然聽到嘭嘭聲,對岸遠處好似有差佬放催淚彈,有D人散開(應該係曼狗攪事),好激!我地睇定D至行過去,一D事都冇。
一去到無耐就有本地人問我地要唔要飛,€300兩張,仲俾D飛我地睇。因為我驚張飛係假野(我未見過歐聯o既飛),想睇下其他人D飛咩野樣先,所以就推左。條友一路跟住我地,"270…250…",就同你博一鋪啦!(€125一張飛,budget之內。)
成交之後我個心好驚,驚買左假飛,大拿拿二千五喎!(最攪笑係買完至記得睇下原價,原來係€50o既靚位。)跟住仲見到有幾個球迷互相追打,好驚!

心情平伏D之後,我就去沿途見到果D多紀念品攤檔買野。我地買左一條Roma頸巾同一頂Roma冷帽(€10 each),都係表露身份安全D。跟住再o係外賣車買野食,又凍又貴,早知一早買定。(其實場裡面都有得賣,笨左!)

終於入閘啦,查飛係電子check飛上面o既barcode,不經人手,真飛就綠色"V",假飛就紅色"X"。個心扑扑跳,"綠色、綠色、綠色…YES!",真係好興奮!不過security check時要將所有膠樽撙蓋沒收(可能係驚D人拋入場),但入場後D膠樽飲品又連蓋賣,真奇怪。入場時都見到好多人一家大細睇波,其實都好安全o既。


終於步入球場,嘩!好大呀!有八萬三千個位喎。我地o既位o係第24行(上半部分o既第一行),近角球旗位置,前面係行人通道,無遮無擋,係靚位黎架!旁邊龍門後o既區域就係羅馬死硬球迷o既區域,所以氣氛極好。而曼聯球迷o既作客球迷區就o係正我地對角位,所以十分安全。不過呢個場o既缺點就係比較污糟,好多垃圾;加上有田徑跑道,所以睇波o既感覺比較遠。

開波前約45分鐘雙方球員熱身,之後就介紹正選同後備球員,一介紹曼聯球員全場就噓到七彩,曼聯D球迷一唱歌亦噓到佢地收聲為止,連大會o既英文Announcement都照噓(逢英必反!),真係爽!而介紹羅馬球員時球迷當然熱烈歡呼,介紹"羅馬王子"托迪o既時候更加係掌聲震天!跟住就係唱羅馬會歌,全場球迷舉起banner,舞動大旗,氣氛一流!

終於開波啦!球迷全場不停唱歌,羅馬一有攻勢就全場一齊打氣,曼聯一有失誤就全場一齊噓!羅馬入波就更加high到爆啦!歡呼聲真係嘈到拆天,全場起身晒舉banner,舞大旗,互相擁抱(最衰旁邊冇靚鬼妹)。曼聯入波就…全場鵪鶉囉!最後羅馬贏2:1,主場都好high!而我地亦都渡過左一個興奮o既晚上,呢二千五蚊真係抵!現場睇歐聯,此刻無價!


No comments: