Tuesday, May 22, 2007

6/4 – 8/4 佛羅倫斯 (1.5 days)

Day 5 Greti巴士站 --(SITA Bus 1535/1620)--> 佛羅倫斯 (米高安哲勞廣場)
Day 6 佛羅倫斯 (聖瑪利亞諾維拉教堂->聖羅倫素教堂->皮具市場->聖喬凡尼洗禮堂->大教堂->維奇奧宮->維奇奧橋->聖哥斯教堂->The Mall Outlet)
Day 7 佛羅倫斯 --(Eurostar 1237/1528)--> 威尼斯

佛羅倫斯係托斯卡尼省最大城市,位於羅馬、威尼斯同埋米蘭三個城市o既中間,亦係著名o既旅遊城市,所以順理成章成為我地意大利之旅o既其中一站。

今次我地住o既B&B叫做Maison de Charme,€94.5/night。由於要寄存行李,所以搵左間超近火車站o既B&B(行1分鐘就到!)。房間算新淨整潔;夜晚都算靜,偶然有車d聲啦;早餐o係房內食,都算豐富架。

如果要用一個字黎形容佛羅倫斯,我會用個“細”字!基本上除左米高安哲勞廣場之外,其他o既旅遊點可以3-4個鐘內用對腳行晒(唔計入館逐幅畫慢慢睇o既時間,亦唔計去outlet時間)。所以,除非你係超級名畫發燒友,否則佛羅倫斯係一日之內可以玩晒o既。

3-4個鐘內玩晒佛羅倫斯…唔信呢…基本上我地o既玩法係:門口影相,唔使入場費就入去參觀,然後就閃!原因係我地對d古董同埋名畫唔算好有興趣,而且我諗佛羅倫斯d古董同埋名畫都好難靚得過梵帝岡博物館(我地就係俾€5入左間唔知咩野紀念堂,10分鐘就出番黎,真係呻笨)。至於最出名o既玉翡翠藝術館,由於太多人排隊,我地竟然係好有共識地選擇過門而不入…d藝術野唔係我杯茶…我諗大家都明點解我地可以玩得咁快啦,哈哈!(P.S.我地係有俾€5入去聖哥斯教堂睇下d名人之墓o既,冇呻笨…)

至於米高安哲勞廣場,我地係o係火車站出去左手邊o既巴士站,坐12號巴士上去o既(落番黎都係坐12號)。米高安哲勞廣場最出名就係可以俯瞰佛羅倫斯全景,而我地亦都學d本地人,攤o係廣場o既梯級上面睇日落,攤左個幾鐘,好寫意。

另外,我地亦都去左佛羅倫斯附近o既outlet – The Mall。去到意大利,就梗係要去下outlet啦!至於點解揀呢個outlet?因為剩係識去呢個,剩係呢個有shuttle bus直達,其他就要揸車囉! 我地由SMN o既SITA巴士站坐15:30果班車,大約45分鐘就到啦。其實The Mall內o既鋪頭牌子都唔少架,例如Gucci,Burberry,Armani,Fendi,BV等等。我地o係The Mall行左大約兩個半鐘,都算有d收獲o既。最後我地坐19:00果班車返佛羅倫斯。(注意:去The Mall o既巴士一日得三班,而且班次有時會改,網上o既班次資料又唔準,所以去到佛羅倫斯最好先去巴士站攞定資料先)

食野方面,就梗係要試下中央市場外o既牛肚飽攤檔啦!位置係中央市場近皮具市場果邊o既corner位,紅色攤檔,入面有好多中文字o既comment,好易認架!味道真係好正,我地買完一個邊行邊食,之後都要返轉頭買多兩個當午餐!至於著名o既佛羅倫斯牛扒,由於聽講太過血淋淋,我地就無試過啦。


總括黎講,佛羅倫斯係一個好有文藝復興氣息o既城市,位置又方便,都值得花一日時間去遊覽o既。

二人EXPENSE SUMMARY
住宿: Maison de Charme,€94.5 * 2 = €189 (2 nights)
交通: 羅馬 -> 佛羅倫斯(Eurostar):€33 * 2 = €66; 佛羅倫斯 <--> The Mall (SITA Bus):€3.1 * 2 * 2 = €12.4
膳食: 午餐(1): €5(牛肚包兩個); 晚餐(2) ~€50
參觀: xx紀念堂:€5 * 2 = €10; 聖哥斯教堂:€5 * 2 = €10
合共: ~€372.4

No comments: