Saturday, May 19, 2007

阿仙奴睇超聯篇 (Arsenal VS Bolton, 14/4/07)

呢場波係聯賽第四五位之爭o既重要賽事,如果輸左,除時冇歐聯踢,所以一定要支持。

我地大約o係12:30pm到達地鐵o既Arsenal站(3pm開波),地鐵內同埋Arsenal站已經有好多自己友。Arsenal站只有一個出口,一定唔會搞錯。出站後跟住人群轉右(以前去高貝利好似係轉左),沿路行就會見到一座紅綠色o既大樓,大樓地下有個Box office同埋一間叫"ALL ARSENAL"o既shop(呢間會賣Nike o既野,球場下面果間"THE ARMOURY"唔會賣)。o係Box office旁邊有條樓梯,上樓梯落天橋就見到Emirates Stadium啦!由地鐵站出口到紅綠色大樓之間有D臨時攤檔賣紀念品,好多款式連球會Shop都冇,D款仲靚D添!(佢地標明自己係official)

去到最緊要梗係買"牛牛"啦!我地o係紅綠色o既大樓地下Box office附近遇到第一個"牛牛",係個阿伯,每人£125,仲話係premium seat,有free drinks添!因為我地實在無需要咁靚o既飛,所以決定再睇下先(事後至識得後悔…)。跟往再有兩三個中年"牛牛",全部都要每人£150-£200o既"天價"(我o既budget係每人£100,而上次04年睇都只係£70),所以決定過去另一邊(即係Holloway Road站)o既Box office附近睇下,點知可能因為呢邊好多警察,竟然無"牛牛"。我見時間尚早(1pm),所以決定入去"THE ARMOURY"買下野先,出黎再同D"牛牛"玩last minute。呢間鋪真係好大,比以前高貝利果間大4倍有多,不過D款就…唔掂囉…都唔知係邊鬼個design。
買左D野之後,已經係2pm,出黎再睇下,都仲唔見有牛牛,所以唯有過番Arsenal站附近睇下,個心開始有D急。Arsenal站呢邊果然有料到,不過幾個"牛牛"都係開D天價俾我,直到有個"牛牛"開每人£120,再講下價,最後每人£110成交,共£220,大拿拿成HK$3300,都幾肉痛…算啦,人一世、物一世…(早之坐premium seat!!)


終於入場啦!我地今次坐J區第10行,禁區頂附近,由於個位太低,所以睇波唔係太清楚,加上全場都西斜,晒到嘔,所以都睇得幾辛苦。另外,由於個位o係保頓fans隔離,阿仙奴die hard fans就係正對角,所以氣氛無咁好,不過就可以成日見到兩面fans對罵,好攪笑!班友真係好攪野,互罵足足90分鐘真係好氣。

開波前,當然要介紹球員啦。阿記同其他球會唔同o既地方,係當介紹自己球員時,唔會講球員姓氏(例如介紹路斯基只講Tomas而唔講Rosicky),幾特別。

終於開波啦!雖然我地攻勢較多,但始終把握唔到…
11min: 竟然俾安歷卡攻入一球!保頓班友即刻唱晒歌,阿記球迷亦靜左一陣,但冇耐又幾續唱歌為球隊打氣。之後,保頓班友o係咁做“1:0”手勢挑釁我地…
31min: 路斯基挺身而出…1:1! 我地班擁躉即時生晒,振臂歡呼!
46min: 2:1! 法比打破入球荒! 真係興奮! 不過班球迷似乎未創作一個特別o既口號俾法比仔喎!(亨利係有特別口號o既)



81min: 艾雲甘寶攞紅牌! 我地D fans突然一齊企起身,一齊攞張紅牌出黎向保頓球迷示威,勁攪笑!
90min: 終於完場,2:1,順利勝出,球員向球迷鼓掌致意。歐聯o既席位十拿九穩。

總結: 阿聯酋主場好新好靚,但你論氣氛,似乎高貝利略勝一籌(可能係因為突然間多左22000個新球迷,打氣未係咁well organized,加上高貝利“場仔”d聲音比較集中),不過能夠o係主場支持阿仙奴,加上係重要賽事,仲要最後贏波,又真係幾難忘o既。

1 comment:

Unknown said...

你就好啦!!睇到阿仙奴贏波!!
我早你一星期,親眼見證阿仙奴第一次在酋長球場輸波!!! 唉~~~