Wednesday, May 23, 2007

5/4 – 6/4 托斯卡尼Greve in Chianti (1 day)

Day 4 羅馬 --(Eurostar 1252/1429)--> 佛羅倫斯 (旅館放行李) --(SITA Bus 1530/1630)--> 托斯卡尼Greve in Chianti (Piazza Matteotti->La Cantine試酒館)
Day 5 托斯卡尼Greve in Chianti (小城堡->Verrazzano酒莊->步行至Greti巴士站) --(SITA Bus 1535/1620)--> 佛羅倫斯

當我plan緊意大利o既行程o既時候,一直都好想加入一D郊野o既元素,於是我就o係旅遊書堆中搜索,終於俾我搵到,托斯卡尼,係你喇!!

托斯卡尼係意大利中部o既一個省,全省大部分地方都係丘陵地,著名旅遊點包括浪漫城市佛羅倫斯,以酒莊著名o既姬燕蒂(Chianti),中世紀古城錫耶納(Siena),有個斜塔o既比薩(Piza),古塔之城San Gimignano等等。由於我同團友都想去酒莊參觀,而比薩就真係得一個斜塔咁大把,所以我地就取Chianti而捨Piza啦。

去Chianti最方便o既方法係o係佛羅倫斯坐SITA Bus去,由SMN火車站出站左邊o既SITA巴士站,坐藍色o既SITA巴士去Greve in Chianti (Chianti o既中心點),大約一個鐘就到啦!

今次我地住o既Farmhouse叫Antico Pastificio Ulisse Mariotti,房間佈置簡潔,位置又方便(近鎮中心廣場),€65唔包早餐,都ok架。

去Chianti o既戲肉就梗係參觀酒莊啦! 我地今次參觀o既酒莊叫Verrazzano,係民宿主人介紹o既。由Greve in Chianti坐私家車去酒莊,車程大約10分鐘。(架私家車係民宿主人幫手搵o野,街坊價20歐元,如果大家想遠足或者“軟足”o既話,都可以行上去o既,兩個鐘左右啦!)酒莊有兩種Tour,一種係10am-12am唔包午餐(€15),一種係11am-2pm包午餐(€42)。由於想試下托斯卡尼o既鄉土菜,所以我地揀左包午餐o既tour。

個Tour準時11am開始,我地個團大約有15人,除左我同團友之外,其他都係歐美遊客。首先由導遊介紹酒莊歷史同埋酒莊主人,跟住就介紹下釀酒o既過程,然後參觀釀酒o既大木桶同埋擺放酒莊珍藏o既酒窖,導遊仲乘機sell下酒莊o既產品添!參觀完之後,導遊就帶我地去酒莊o既餐廳試酒同埋食托斯卡尼o既鄉土菜。呢餐總共試左五款酒,包括四款紅酒同埋一款甜酒(甜酒加杏仁餅係絕配!);而鄉土菜亦好豐富,有地道火腿同煙肉、烤腸同烤排骨、鮮茄意粉同埋沙律,樣樣都好好食架!最攪笑係午餐期間餐廳派芝士,D鬼佬好似發左癲咁係咁添食,唔通紅酒加芝士真係咁正斗?我又唔多覺喎!飽食後,我地由酒莊行番落大路(約45分鐘到達最近o既Greti巴士站),沿途仲可以欣賞托斯卡尼o既美麗風景添!

除左參觀酒莊,Greve in Chianti呢個小鎮都好值得參觀架。去鎮中心o既三角型廣場,可以參觀賣托斯卡尼土特產o既小商店(其中有賣托斯卡尼“黑公雞logo”產品o既鋪頭)。另外小鎮內仲有一間叫Le Cantine o既試酒館,館內有超過一百種意大利紅酒俾人試飲,遊客只要買張儲值卡,然後插入酒樽上面o既卡槽,再按掣,D酒就自動從機器流出(€0.5-2.0,大約50cc),我地連張€10儲值卡都未用完,就已經wingwing地啦…

總括黎講,呢個小鎮+酒莊之旅十分好玩,如果有時間o既話,真係值得一去架!




二人EXPENSE SUMMARY
住宿: Antico Pastificio Ulisse Mariotti:€65 (1 night)
交通: 佛羅倫斯 <-> Greve in Chianti (SITA Bus):€3.1 * 2 * 2 = €12.4; Greve in Chianti -> Verrazzano酒莊 (私家車):€20
膳食: 晚餐(1) ~€25
參觀: Verrazzano Wine Tour (w/lunch):€42 * 2 = €84
合共: ~€206.4

No comments: