Thursday, May 24, 2007

2/4 – 5/4 羅馬 (3.5 days)

Day 1 倫敦 --(BA flight 0800/1135)--> 羅馬 (人骨教堂->許願池->西班牙廣場->名店街)
Day 2 羅馬 (圓形競技場->帕拉提諾之丘->古羅馬市場廢墟->威尼斯廣場->萬神殿)
Day 3 羅馬 (梵帝岡博物館->聖彼得廣場->聖彼得大教堂->聖天使城->奧林匹克足球場)
Day 4 羅馬 (聖喬凡尼教堂) --(Eurostar 1252/1429)--> 佛羅倫斯

Day 1一早由倫敦Gatwick坐BA飛去羅馬,一個鐘前去到機場,竟然因為overbook而俾人upgrade左去business class,仲要係第一行添!

坐business class感覺真係爽!個位闊到伸直隻腳都掂唔到牆,隨時可以起身跳下舞,個餐又好食,仲要係第一個落機添!如果香港去倫敦果程都可以upgrade就perfect啦…人生邊有咁完美呀…

今次我地住o既B&B叫做Maryelen B & B,€95/night,間房唔算好大,但算幾新淨整潔,勝在近火車站;因為向內園,所以夜晚超級靜;早餐在pantry食,超豐富;房東好健談好親切,朝朝早餐都同住客傾一大餐;所以都值得推介架!

今次我地都算去咗旅遊書介紹o既大部分旅遊點,由於係復活節o既關係,度度都好多人(個許願池仲嘈過街市),成日都要排隊,特別係梵蒂岡,個博物館同大教堂加埋都排左兩個幾鐘,排到傻左!團友仲因為o係空曠o既聖彼得廣場排左成粒鐘隊,結果凍親添!慘!


o係眾多旅遊點當中,要特別推介人骨教堂(又名骨骸寺),因為成個教堂內o既壁畫同天花畫都係用人骨切出黎o既!真係驚嚇!至於勁多人排隊o既梵蒂岡博物館同聖彼得大教堂都係不能錯過o既,我個人認為,去完梵蒂岡博物館之後,意大利其他要俾錢o既博物館都可以唔駛去啦! 聖喬凡尼教堂旁邊果條“耶穌受審時行過o既樓梯”都好特別,D教徒“一步一跪”真係好誠心。當然,去奧林匹克足球場睇歐聯就梗係“有今世,冇來世”啦!(詳情請睇“羅馬睇歐聯篇”)

食物方面,意大利o既野食真係冇得頂!基本上,求其入一間餐廳,食任何一款o既pizza, pasta, risotto同海鮮,都好鬼好食,連最簡單o既番茄pasta, 芝士pizza都好鬼正!價錢方面亦十分經濟,基本上兩個人食一個晚餐(pizza+pasta/risotto+hous wine+人頭費)都係大約€20-30。(特別係返到英國之後,真係好鬼掛住意大利o既美食呀!)

好多人都好驚意大利o既治安差,我地都唔例外,所以我地每次坐地鐵都“如臨大敵”,仲攪到我地唔敢坐巴士添!不過經過觀察,意大利o既治安並冇想像中咁差喎,我地坐左好多次極擠迫o既地鐵同巴士都冇見過小偷,我覺得只要提高警覺,問題應該唔大o既。

講開巴士,除非你係隻赤兔馬,可以“日行千里”,否則去到羅馬真係一定要坐巴士,既慳腳骨力又可以睇風景,否則真係會攰到嘔!(特別要記住架64號巴士,佢黎由Termini開去聖彼得大教堂附近,中間經過萬神殿同埋納佛那廣場,可以話係cover左大部份地鐵到唔到o既旅遊點。)另外, 羅馬o既巴士上面係冇巴士飛賣o既,要買飛就要o係街邊o既小賣亭買(有個“T”牌),然後上車打飛,否則就要坐“霸王車”啦…我地都坐過幾次…

總括黎講,羅馬係屬於羅馬帝國時期o既城市(佛羅倫斯屬於文藝復興時期,威尼斯屬於拜占庭帝國,米蘭則屬於現代,各有特色),成個城市就好似一個巨型o既羅馬帝國古蹟咁,係一個好值得一去o既城市。

二人EXPENSE SUMMARY
住宿: Maryelen B&B:€285 (3 nights)
交通: 羅馬Fiumicino Airport -> Termini Station(Leonardo Express):€11 * 2 = €22; 市內巴士&地鐵 ~€10
膳食: 午餐(3) ~€80; 晚餐(3) ~€90
參觀: 圓形競技場:€10 * 2 = €20; 梵帝岡博物館:€10 * 2 = €20
合共: ~€527

3 comments:

Unknown said...

hi

我上網search 見到你呢個travel blog, d 資料好齊全呀~

因為我都plan 緊出年一月同我老公去英國睇波, 佢想睇曼聨, 有冇咩心得可以講下呢

加上我地去的時間只有around 10-12日,
想去英國 + 法國 or 意大利. 如果英國 + 意大利, 你個行程真係好有用~

如果可以的話, 可否send 你個行程表給我嗎~
謝謝

Samson Lau said...

Man,

出年一月o既曼聯主場賽事有三場: 1/1對伯明翰,12/1對紐卡素,30/1對樸茨茅夫. 如果要買飛,我相信除左黃牛之外,並無其他方法,除非你識得朋友係season ticket holder或者係高級會員啦. 去於黃牛o既價錢,以我o既經驗,大約係正價o既2-3倍,假設你想買最平o既飛(25磅,龍門後面),我諗70磅左右應該可以啦. 其實你去到球場門口,黃牛黨見到你係亞洲人,估到你冇飛,都會自動走埋黎架啦.

我o係04年去過曼聯o既奧脫福球場,如果由倫敦出發,可以o係北面o既火車站(好似係Euston),坐火車去Manchester,轉電車去Old Trafford站,行多幾分鐘就到架啦.不過全程都要差唔多3個鐘,來回車費都要成600蚊架.另外,你可以考慮由意大利或者法國直接飛去manchester,如果坐budget airline (如ryanair),可以平到幾euro都有架.

行程表方面,由於我睇唔到你Email,所以send唔到比你....

Leonardo

Unknown said...

HI,

謝謝你的意見呀!~

我都留意緊1月12日對紐卡素果場, 同埋我check 個mu 個website, 佢有d 叫matchday package , 如果對紐卡素呢場, 129英磅,include 呢d
• Official Match Ticket
• Matchday programme
• Megastore voucher
• Meal Voucher for Harry Ramsden's

https://secure.travelcaresports.com/?p=fixtures&siteid=42&matchday=1

都係坐龍門後面

買黃牛係咪一定有錢就買到, 會唔會到時冇得買架, 真係搏一鋪????

我個e-mail 係purinmanman@gmail.com

麻煩你send 個plan 俾我參考下丫, thks.